Nog twee dagen - Reisverslag uit Babinda, Australië van Jetty en John - WaarBenJij.nu Nog twee dagen - Reisverslag uit Babinda, Australië van Jetty en John - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen

Blijf op de hoogte en volg Jetty en John

06 Juli 2015 | Australië, Babinda

En dan is de vakantie opeens bijna voorbij. We hebben allebei het gevoel dat het aan de ene kant te snel voorbij is en aan de andere kant is het ook goed om weer naar huis te gaan.
We zijn vorige week weg geregend uit Cairns. De camping was ontzettend nat na 24 uur regen. Snel maar weer weg van de kust naar het binnenland, naar Walkman.
Op die camping zijn we al twee keer eerder geweest. Het voelt een beetje als thuis komen. We kennen de camp kitchen, de douches en de wasmachines. Dat voelt dan toch wel vertrouwd.
De volgende dag gaan we naar Jaap en Katrien en de kinderen. Onderweg naar Malanda, waar ze wonen, maken we een tocht om Lake Tineroo, het stuwmeer in de Baronriver. Het is mooi weer, niet zo warm als het inmiddels is in Holland, maar aangenaam. Het meer is erg groot en mooi.
Het is fijn om weer bij de familie te zijn. De volgende dag is het alweer mooi weer en we gaan dan ook gezamenlijk iets ondernemen. We gaan naar Lake Barin. Daar gaan we met een rondvaartboot over het meer. De oever bestaat uit rainforest. Erg mooi.
Dan gaan we een paar dagen uitrusten op de camping in Innot Hotspring. Daar is een warme bron. Op de camping zijn warme baden. Heerlijk.
Na weer een poging om de zo'n te zoeken aan de kust, Xi is maar deels gelukt, gaan we nun naar de laatste camping toe. Die is op een redelijk korte afstand van het vliegveld. Woensdag leveren we eerst de camper in en dan gaan we naar het vliegveld.

• 06 Juli 2015 - 07:46

Matthijs:

Klinkt alsof jullie de laatste dagen nog steeds optimaal genieten. Veel plezier de laatste dagen en tot gauw in Nederland.

• 06 Juli 2015 - 09:03

Petra:

Hoi hoi,
    Een beetje laat met mijn reactie, maar Internet is dit jaar slecht geregeld. Leuke verhalen, jetty en John, ben wel jaloers op jullie. Geniet van jullie laatste vakantiedagen en een goeie reis terug. Zie jullie eind juli in nederland.

• 06 Juli 2015 - 10:14

Marja BCN:

Is het alweer voorbij. Gaat snel, nog 1,5 fijne dag en goede vlucht.

• 06 Juli 2015 - 10:44

Henk En Heleen:

Tja,het einde is in zicht, maar jullie nemen veel mooie herinneringen mee naar huis. wij kijken uit naar jullie thuiskomst. Hopenlijk komen jullie met mooi weer hier aan, want jullie hebben wel genoeg regen gezien.
    een heel goede reis gewenst,
    Liefs, Henk en Heleen

• 07 Juli 2015 - 16:40

Heimy :

Hoi Jetty en John,
    Dat wordt straks heel veel verhalen vertellen! Een hele goede terugreis! Tot heel gauw dan! Veel liefs, Heimy

• 09 Juli 2015 - 21:20

Barbara:

Hi!! Wat een geweldige verhalen en wat is de tijd gevlogen!! Erg benieuwd naar alle foto's en verhalen, hoop jullie snel te zien!!

liefs Bar

• 11 Juli 2015 - 00:30

Ria Kranenburg:

Welkom terug in Nederland en Nieuwegein!!
    Jullie hebben een heel goede vakantie gehad
    volgens mij!!!!
    Ben benieuwd naar jullie Foto's en verhalen!!!