Richting de oostkust - Reisverslag uit Charters Towers, Australië van Jetty en John - WaarBenJij.nu Richting de oostkust - Reisverslag uit Charters Towers, Australië van Jetty en John - WaarBenJij.nu

Richting de oostkust

Blijf op de hoogte en volg Jetty en John

05 Juni 2015 | Australië, Charters Towers

We zijn inmiddels een eindje gevorderd op de weg naar de oostkust.
We zijn nu in Charters Towers. Dat is een redelijk grote stad op de rand van de Outback.
We genieten enorm van alle vogels die we op de campings en onderweg zien. Gisteren hebben we op de camping in Pentland bezoek gehad van 3 macpies.
Geweldig om te zien. Vanmorgen waren er hele kleine vogeltjes aan het drinken uit een lekkende kraan. Prachtig.
We gaan nu verder richting Townsville. We nemen een camping daar niet te ver vandaan en gaan dan zaterdag naar het grote aquarium.
Simone, dat zal iets voor Tim zijn. Ik zal kijken of ze een mooie folder hebben voor hem.
Over een paar dagen horen jullie weer van ons.

• 05 Juni 2015 - 11:24

Matthijs:

Klinkt goed zeg! En jullie zijn pas net begonnen! Hopelijk lukken de foto's snel. Zal nog wel f mailen. Veel plezier bij het aquarium! X

• 10 Juni 2015 - 09:56

Marja BCN:

Ineens kreeg ik een berichtje in mijn mail dat er een update was van jullie blog. Leuk.
    De eerdere hoofdstukken, ga ik vanavond lezen.

Jullie zullen begrijpen dat vooral de vogels mij erg aanspreken. Het klinkt allemaal geweldig.
    Geniet van alles.

Marja